Коли вийшов крузак 300

Коли вийшов крузак 300



Toyota Land Cruiser 300



Toyota Land Cruiser 300 2021 – позашляховик японської компанії, представлений зовсім недавно. Новинці дісталася рамна конструкція, проте вона стала сучаснішою, якщо порівнювати її з минулою моделлю. Прем'єра машини відбулася 9 червня 2021 року. Вона отримала «свіжі» мотори і втратила легендарні V8. Цей позашляховик чекало багато! Але чи вдалося інженерам компанії догодити автолюбителям? Давайте розумітися. Весь модельний ряд Toyota.



Історія автомобіля



Якщо говорити в цілому, то новий Cruiser 300 відноситься до сімейства повнопривідних рамних повнорозмірних позашляховиків. Саме вони очолюють модельну палітру японської компанії Toyota Motor Corporation. Цю машину у Росії дуже люблять. Більше того, вона виступає в ролі якогось «незаперечного авторитету». Наприклад, за кермом Toyota Land Cruiser 200 нерідко можна побачити «силовиків», бізнесменів, депутатів тощо. Тому фахівці компанії серйозно вирішили підійти до випуску чергової моделі, щоб не злякати своїх шанувальників.



Екстер'єр



Ще до того, як провести офіційну прем'єру Тойота Ланд Крузер 300, можна було побачити велику кількість фотографій автомобіля. Зрозуміло, що це виходили не найякісніші фото Cruiser 300, адже машина найчастіше траплялася саме у камуфляжі. Проте основні елементи екстер'єру можна було помітити. Але з офіційною презентацією всі питання відпали і тепер вдасться повністю розглянути новинку.



Що стосується загального дизайну і форм-фактору Toyota Ленд Крузер 300, тут інженери вирішили все залишити на колишньому рівні. Можливо, тому нова модель дуже схожа з «двохсотим Крузаком».Найбільше це відчувається по передній та бічній частині, проте не обійшлося без доопрацювань, яким приділили чимало уваги. Попереду японський позашляховик виглядає грізним підкорювачем доріг.



Замість хромованих елементів фахівці вирішили використати пластикові. Але їх пофарбували у сріблястий колір. Чи не обійшлося без повноцінних чорних елементів декору. Хоча автомобіль схожий трохи на попередника, він може похвалитися іншими радіаторними ґратами та передньою оптикою. Цікаво, що базова комплектація Ленд Крузер 300 2021 отримає повноцінну світлодіодну передню оптику. Однак тут буде доступно кілька варіантів.



За умовчанням "великий флагман" японської компанії оснастять рефлекторними фарами. Це трохи незвичайне рішення, адже навіть у минулій моделі скрізь були лінзи навіть у штатному виконанні. Якщо ж говорити за максимальний варіант, то буде матрична і адаптивна передня оптика. Підкреслити оптику Тойота Крузер 2021 інженерам вдалося за допомогою L-подібних LED-ходових вогнів, які одночасно виконують роль покажчиків поворотів.



Саме позашляховики компанії Toyota протягом останніх десятиліть активно використовують у своїх місіях ООН, НАТО та ОБСЄ.



Досить незвично виглядають передні повітроводи, розміщені під оптикою. Саме по них можна буде зрозуміти, яка комплектація у Крузер 300 і який мотор розташований усередині. Деякі фахівці помітили, що новинка отримала не такий страшний вигляд, як у минулого варіанта. Тут можна багато сперечатися кому що подобається, проте факт залишається фактом - нове покоління стало сучаснішим, спираючись на найактуальніші тенденції в автомобільному світі.



Також передня частина нового кузова має впізнаваний капот, що отримав виїмку в центральній частині, а також гострими лініями, що йдуть від радіаторної решітки до передніх стійок. окремими повністю переглянутими деталями. дзеркала розміщувалися в кутку передніх стійок, тепер вони стоять на дверній панелі.



А місце минулого кріплення фахівці компанії виконали у формі вигнутої лінії. У самих бічних дзеркал «Тойоти» є чорна ніжка і досить масивний корпус. . Під час порівняння минулої версії з новою, помітно, що остання оснащується збільшеними колісними арками, які отримали рубану виражену окантовку. Спочатку передбачалося, що сходи (або пороги) висуватимуться, як у «однокласників».



Однак за фактом японці вирішили від цього відмовитися, так що вони стаціонарні. Хоча не варто виключати, що більш дорогі версії можуть оснащуватися висувними підніжками (як окрема плата). Cruiser 300 2021. Навіть вибір комплектацій тут не допоможе. на колишньому рівні – 230 міліметрів. У ролі обмежувача, як і раніше, виступатиме редуктор заднього моста.



Опирається автомобіль на штатні легкосплавні 17-, 18- або 20-дюймові колісні диски з ексклюзивним дизайном.З'явилися інші маточини коліс, де не 5, а 6 шпильок. Через це помінятися «ковзанками» з минулою версією не вийде. Мінімально доопрацювали корму японця. Тепер позашляховик має суцільну кришку багажного відділення, що має електричний привід. Конструктори вирішили відмовитися від розділеної на 2 частини кришки. Поліпшилася яскравість і виразність стопів, незважаючи на майже незайману форму задньої оптики.



Найбільше вони розміщені на кришці багажного відсіку Toyota Land Cruiser, але дещо заходять і на кузовну частину. На верхній частині можна помітити наявність невеликого спойлера. Він має виріз під стильний LED-повторювач стоп-сигналу. Нижню частину підкреслено за допомогою бампера, якому дістався наконечник глушника. Дизайнери не вигадували нічого особливого під час створення заднього бампера.



Для нього передбачили дві горизонтальні протитуманні фари з LED-наповненням, а також хромовану окантовку. Якщо прибрати заглушку, там буде причіпне та фаркоп. Для цього інженери передбачили у багажному відділенні Тойота Ланд Крузер 300 спеціальний відсік. Окремо варто відзначити, що у задньої камери з'явився омивач, що дуже практично.



Під час презентації компанія вирішила показати версію Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Вона відрізняється від звичайної модифікації яскравим чорним декором, що прикрашає грати радіатору, бампера, а також арки коліс. Дещо дивно, але на цьому «спортивні» відмінності закінчуються. Відсутня форсований двигун, переналаштована підвіска та інше. Різниця лише у декорі.



Що стосується даху, він може бути суцільний (є ребра жорсткості ззаду) або може мати люк з електричним приводом.А ось для топових версій буде панорамний дах, який отримав зсувну передню частину. Не обійшлося без рейлінгів (за замовчуванням), що дозволяють кріпити додатковий багажник, а також без компактної антени з формою плавця акульового.



Інтер'єр



Усередині нового Land Cruiser 300 інженери змінили багато. Важко не помітити "свіжу" передню панель. У самій її верхній частині видніється 7- або 10-дюймовий дисплей розважальної системи, що височить над консоллю. Однак для дорожчих варіантів японці розмістять 12.3-дюймовий екран. Поруч встановили велику кількість фізичних кнопок та тумблерів, що дозволяють швидко переходити між важливими налаштуваннями автомобіля.



Приємно, що абсолютно всі дисплеї дозволяють працювати з інтерфейсами Apple CarPlay та Android Auto, але лише використовуючи дротовий варіант. Передбачено щонайменше 4-х USB-портів для двох рядів сидінь. На місці водія можна побачити модернізовану панель приладів. На жаль, повністю цифровий екран тут так і не встановили. Найдорожчі версії отримають дві аналогові шкали, рознесені з боків і відповідальні за тахометр та спідометр.



Між ними розмістять кольоровий екран бортового комп'ютера, розрахований на 7 дюймів. А ось звичайним варіантам покладено скромніший екран. Нарешті салон Toyota Ланд Крузер 300 отримав проекцію на вітрове скло, що виділяється добротною графікою.



Меломани явно гідно оцінять якість музичної системи JBL, розрахованої на 14 динаміків.



Клавішу, що відповідає за запуск двигуна, вирішили винести окремо і встановити на панель зліва від розважального центру. Як окрема опція в неї можуть інтегрувати сканер відбитків пальців.Електроніку навчили запам'ятовувати 4 профілю з регулюванням положення «штурвала», крісел та дзеркал. Сидіти на місці водія дуже зручно. Частково це завдяки зручній рульовій колонці, що налаштовується у досить широких межах.



Через те, що новий Toyota Land Cruiser 2021 має минулі габарити, усередині не стало більше місця. Пасажир, що сидить на першому ряду, взагалі отримав менше вільного місця, оскільки японці встановили величезний тунель. Щодо основних органів управління шасі, вони розмістилися ближче до основи центральної консолі, що перетікає у широкий тунель. Щоб вибрати режим їзди інженери передбачили спеціальну шайбу, що обертається. Список попередньо встановлених режимів тепер придбав програму Auto, що активується під час пересування і на зниженій передачі.



Щоб перейти в «повзуючу» попереднє встановлення Crawl Control, необхідно натиснути спеціальну клавішу, розташовану недалеко. Біля рукоятки перемикання коробки знайшлося місце для тумблера зміни схеми роботи приводу та клавіші «ручника» електронного типу (з функцією Hold). Якщо говорити за обшивку салону Toyota Ланд Крузер 2021, то тут позашляховик може похвалитися шкіряною обшивкою, вставками з натурального дерева та елементами декорованими полірованим алюмінієм.



Салон нового Toyota Land Cruiser 300 розрахований на 5 або 7 місць. Важливий момент – при 7-місцевій розкладці сидіння 3 ряди у складеному стані не підвішуються до бокових стінок багажника, а ховаються під підлогу.



Заднім сідокам покладено 2 монітори, які швидше за все будуть встановлюватися як окрема опція.Другий ряд розрахований для трьох дорослих і високих людей, проте не варто забувати про наявність трансмісійного тунелю.



Об'єм багажного відділення Тойота Ланд Крузер 300 2021 теж не сильно помінявся, якщо говорити про розміри. На додаток до цього, багажник Тойота Ланд Крузер 300 збільшується шляхом складання крісел у підпіллі.



Технічні характеристики



Силовий агрегат



Що стосується технічних характеристик Toyota Land Cruiser 300, вони зазнали істотних змін. Для цієї машини вирішили встановити недавно розроблені двигуни. розрахованою на подвійний наддув.



Він дозволяє генерувати 415 кінські сили (650 Нм) і має алюмінієвий блок і головку, а також ланцюговий привід газорозподільного механізму.



Тим же, хто віддає перевагу дизельні мотори, японські інженери передбачили інший двигун. CX-9. Мотор видає 299 «коней» (700 Нм).Цікаво, що потужність для нашого ринку як зниження ставки податку знижуватись не буде.



Трансмісія



Обидва абсолютно нові двигуни Toyota Land Cruiser 300 будуть працювати разом з 10-ступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач. «Рух», що працює на бензині, з цією КПП здатний вже за 6.7 сек розігнатися з місця до першої «сотні». Раніше атмосферний V8 з 6-швидкісним "автоматом" витрачав на це не менше 8.6 сек. Дизельний мотор теж має непогану динаміку - розгін з місця до швидкісної позначки 100 кілометрів на годину займає близько 7 сек.



Позашляхові установки регулює система Multi Terrain Select. Тут передбачено добре знайомий режим «Пісок», «Бруд» та «Каміння». З'явився додатковий режим - "Глибокий сніг". Це ще не все. Новинка отримала систему Multi-Terrain Monitor, що вміє в реальному часі оцінювати дорожнє покриття та вибирати найкращий алгоритм розподілу моменту, що крутить.



Ходова частина



«Японець» вирішили побудувати на платформі GA-F, що базується на глобальному тойотівському «візку» TNGA. У нового кузова Toyota Land Cruiser 300 є вже звична лонжеронна конструкція, на якій все тримається. Але деякі поперечки збільшились у розмірах. Щоб поєднати елементи між собою інженери користувалися сучасними технологіями зварювання. Крім цього, тут розташовані зони запрограмованої деформації.



Завдяки впровадженню зміненої рами Тойота Ланд Крузер 300 покращилися характеристики автомобіля в цілому. Вона стала легшою та міцнішою, якщо порівнювати з минулою моделлю. Самі ж елементи є суцільнометалевими. Під час зварювання використовується лазерна технологія зварювання TWB (Tailor Welded Blanks).Вона дозволяє досягти суцільного міцного шва. В результаті – жорсткість на кручення покращала на 20 відсотків. Сам кузов Toyota Land Cruiser 2021 – це силова структура, що складається майже повністю із сталі високої міцності.



Що стосується всього зовнішнього облицювання, воно тепер з алюмінію. Це позитивно вдарило по вазі тандему рама-кузов – мінус 200 кг. Проте загальна вага автомобіля залишилася на колишньому рівні. Все криється в покращенні шумоізоляції, впровадженні різноманітних електронних систем та розміщенні актуального додаткового обладнання. Попрацювали і над антикорозійною обробкою.



У нової японської моделі Toyota Ланд Крузер 300 передбачено цілих три блокування диференціалів, хоча їх кількість на кожному конкретному автомобілі буде залежати від модифікації. Також позашляховик оснастять технологією придушення кренів KDSS нового покоління. Вона має керовані системою гідравлічні циліндри замість традиційних стояків стабілізаторів.



Роботу підвіски Тойота Ланд Крузер 300 було покращено. Вона стала м'якшою. Фахівці змінили кути встановлення задніх демпферів. Передня частина оснащена подвійними важелями, а задня – мостом нерозрізним. У базових версіях розміщуються стандартні пасивні амортизатори. Однак дорожчі модифікації можуть похвалитися адаптивною підвіскою. Цікаво, що японці не схотіли встановлювати гідропневматичні амортизатори. Любителі їзди бездоріжжям не розчаруються, тому що це все той же ультимативний автомобіль для поганої дороги.



Кути в'їзду та з'їзду просто відмінні (32 та 26.5 градуси відповідно). Керується японський позашляховик легко за допомогою модернізованого кермового керування.Разом із гідравлічним підсилювачем встановили ще один підсилювач електромеханічного типу. Що стосується гальмівної системи Toyota Ланд Крузер 2021, її не сильно змінювали. Заміна торкнулася лише електрогідравлічного підсилювача. Передні колеса мають 340-, а задні 345-міліметрові гальмівні диски. На жаль, цих «гальм» явно не вистачатиме, особливо на високих швидкостях.



Безпека



Японці завжди прагнули випускати автомобілі, які будуть не лише комфортні, а й безпечні. Тому при створенні нового Тойота Ланд Крузер 300 2021 використовувалися лише останні технології та методи виробництва. Самі представники Toyota заявляють, що вже початкові варіанти будуть поставлятися з airbag. Також розмістяться шторки безпеки та подушка (в області центрального тунелю). Крім цього, машина може похвалитися:





  • технологією кругового огляду;


  • омивачами камер;


  • адаптивною оптикою;


  • матричною оптикою (опціонально);


  • технологією запобігання зіткненню;


  • адаптивним «круїзом»;


  • музичною установкою JBL;


  • технологією бездротової зарядки;


  • розважальним центром;


  • віртуальною «приборкою»;


  • функціональним "штурвалом";


  • електричним приводом дверей багажного відсіку;


  • безконтактним відкриттям багажника;


  • наявністю сенсорного відбитка пальця (опціонально);


  • запуском двигуна за допомогою клавіші;


  • помічником паркування в автоматичному режимі;


  • моніторинг втоми водія;


  • проекційним екраном;


  • мобільним зв'язком;


  • точкою доступу Wi-Fi;


  • пакетом систем активної безпеки Toyota Safety System




Це ще весь перелік доступних систем. Тому під час початку продажів компанія зможе більше розповісти, що отримає Toyota Land Cruiser 300.



Комплектації та ціни



Навряд чи хтось здивується, дізнавшись, що свіжий японський автомобіль Ленд Крузер 300 2021 коштуватиме дорожче, ніж попередня версія. Для покупців запропонують 5 різних комплектацій, що йдуть із дизельними та бензиновими моторами. Точна інформація про російську версію поки що відсутня. Деякі фахівці вважають, що ціна Toyota Land Cruiser 300 2021 варіюватиметься в межах 6 мільйонів рублів.



Однак, на жаль, дилери можуть почати накручувати цінник згори. Приймати замовлення почали з березня 2021 року, і перші моделі можуть з'явитися вже цього року. Однак для вітчизняного ринку автомобіль дістанеться або під кінець цього року, або вже 2022-го. Позашляховик має гарний перелік базового обладнання. Він має:





  • "кліматом";


  • мультимедійним центром із тачскрином;


  • музична система з MP3;


  • шкіряним салоном;


  • електричним приводом, вентиляцією та пам'яттю положень передніх крісел;


  • задньою камерою;


  • парктроніком;


  • підігрівом сидінь, «штурвала» та зовнішніх дзеркал;


  • електричним приводом бічних дзеркал;


  • запуском двигуна за допомогою кнопки;


  • безключовим доступом;


  • алюмінієвими «ковзанками»;


  • 10 подушками безпеки;


  • ESP;


  • датчиком тиску у покришках;


  • датчиком світла та дощу;


  • асистентами підйому та спуску з гори;


  • «протитуманками»;


  • «круїзом»;


  • телефонним hands free та Bluetooth;


  • повним приводом, знижувальною передачею та блокуванням центрального диференціала.




Тойота Ланд Крузер 300 пропонується у 5- та 7-місному виконанні. Але перший варіант йде лише з мотором, що працює на бензині, а другий – лише з дизельною силовою установкою.



Порівняння з конкурентами



У цьому класі Cruiser 300 має чимало досить серйозних суперників.Проте ті, хто їздив на «японці», навряд чи вже пересядуть на якісь інші моделі цього класу. Конкурентом Toyota Land Cruiser 300 є:





  • Audi Q7;


  • Land Rover Range Rover;


  • Volvo XC90;


  • Mercedes-Ben GLE;


  • Nissan Pathfinder;


  • Шевроле Tahoe;


  • Infiniti QX80;


  • Cadillac Escalade;


  • Ford Explorer;


  • Volkswagen Touareg.




Плюси та мінуси





  • екстер'єр;


  • сучасна оптика;


  • висота дорожнього просвіту;


  • просторий та місткий салон;


  • сучасне оснащення з величезним мультимедійним дисплеєм (лише у дорожчих версіях);


  • місткий багажник;


  • 5- або 7-місний салон;


  • потужні силові установки;


  • повний привід;


  • велика кількість електронних систем та помічників;


  • безпека;


  • обладнання;


  • прохідність;


  • динамічні характеристики;


  • проекційний екран.






  • ціна;


  • на передньому ряду стало трохи тісніше через широкий тунель;


  • витрати палива.




Підбиваємо підсумки



Отже, вже багато автолюбителів з нетерпінням чекають на цікавий Toyota Land Cruiser 300. Любителів бездоріжжя притягує, що машина не змінилася в плані платформи і, як і раніше, має відмінну прохідність і повний привід. Незважаючи на відмову від звичних V8, тепер японці встановили потужніші турбовані мотори, які роблять позашляховик динамічнішим.



Рівень оснащення "трисотого" суттєво покращився. Сюди також потрібно додати відмінний рівень безпеки, якісний та місткий салон, а також високий кліренс. Але краще познайомитися з Ланд Крузер 300 особисто. Продаж вже скоро почнеться, тому залишилося чекати зовсім небагато.



Toyota Land Cruiser 300



Toyota Land Cruiser 300 2021 – позашляховик японської компанії, представлений зовсім недавно.Новинці дісталася рамна конструкція, проте вона стала сучаснішою, якщо порівнювати її з минулою моделлю. Прем'єра машини відбулася 9 червня 2021 року. Вона отримала «свіжі» мотори і втратила легендарні V8. Цей позашляховик чекало багато! Але чи вдалося інженерам компанії догодити автолюбителям? Давайте розумітися. Весь модельний ряд Toyota.



Історія автомобіля



Якщо говорити в цілому, то новий Cruiser 300 відноситься до сімейства повнопривідних рамних повнорозмірних позашляховиків. Саме вони очолюють модельну палітру японської компанії Toyota Motor Corporation. Цю машину у Росії дуже люблять. Більше того, вона виступає в ролі якогось «незаперечного авторитету». Наприклад, за кермом Toyota Land Cruiser 200 нерідко можна побачити «силовиків», бізнесменів, депутатів тощо. Тому фахівці компанії серйозно вирішили підійти до випуску чергової моделі, щоб не злякати своїх шанувальників.



Екстер'єр



Ще до того, як провести офіційну прем'єру Тойота Ланд Крузер 300, можна було побачити велику кількість фотографій автомобіля. Зрозуміло, що це виходили не найякісніші фото Cruiser 300, адже машина найчастіше траплялася саме у камуфляжі. Проте основні елементи екстер'єру можна було помітити. Але з офіційною презентацією всі питання відпали і тепер вдасться повністю розглянути новинку.



Що стосується загального дизайну і форм-фактору Toyota Ленд Крузер 300, тут інженери вирішили все залишити на колишньому рівні. Можливо, тому нова модель дуже схожа з «двохсотим Крузаком». Найбільше це відчувається по передній та бічній частині, проте не обійшлося без доопрацювань, яким приділили чимало уваги.Попереду японський позашляховик виглядає грізним підкорювачем доріг.



Замість хромованих елементів фахівці вирішили використати пластикові. Але їх пофарбували у сріблястий колір. Чи не обійшлося без повноцінних чорних елементів декору. Хоча автомобіль схожий трохи на попередника, він може похвалитися іншими радіаторними ґратами та передньою оптикою. Цікаво, що базова комплектація Ленд Крузер 300 2021 отримає повноцінну світлодіодну передню оптику. Однак тут буде доступно кілька варіантів.



За умовчанням "великий флагман" японської компанії оснастять рефлекторними фарами. Це трохи незвичайне рішення, адже навіть у минулій моделі скрізь були лінзи навіть у штатному виконанні. Якщо ж говорити за максимальний варіант, то буде матрична і адаптивна передня оптика. Підкреслити оптику Тойота Крузер 2021 інженерам вдалося за допомогою L-подібних LED-ходових вогнів, які одночасно виконують роль покажчиків поворотів.



Саме позашляховики компанії Toyota протягом останніх десятиліть активно використовують у своїх місіях ООН, НАТО та ОБСЄ.



Досить незвично виглядають передні повітроводи, розміщені під оптикою. Саме по них можна буде зрозуміти, яка комплектація у Крузер 300 і який мотор розташований усередині. Деякі фахівці помітили, що новинка отримала не такий страшний вигляд, як у минулого варіанта. Тут можна багато сперечатися кому що подобається, проте факт залишається фактом - нове покоління стало сучаснішим, спираючись на найактуальніші тенденції в автомобільному світі.



Також передня частина нового кузова має впізнаваний капот, що отримав виїмку в центральній частині, а також гострими лініями, що йдуть від решітки радіатора до передніх стійок. Не обійшлося і без фірмової емблеми в центрі тієї самої ґрати. Бокова сторона позашляховика Toyota Крузер впізнавана, проте може похвалитися окремими повністю переглянутими деталями. Якщо раніше зовнішні дзеркала розміщувалися в кутку передніх стійок, то тепер вони стоять на панелі дверей.



А місце минулого кріплення спеціалісти компанії виконали у формі зігнутої лінії. У бічних дзеркал «Тойоти» є чорна ніжка і досить масивний корпус. Вони дуже функціональні. Наприклад, мають LED-повторювачі сигналів повороту, автоматичне складання, електричний привод регулювання, а також пам'ять. Під час порівняння минулої версії з новою, помітно, що остання оснащується збільшеними колісними арками, які отримали рубану виражену окантовку. Спочатку передбачалося, що сходи (чи пороги) висуватимуться, як у «однокласників».



Проте за фактом японці вирішили від цього відмовитися, то вони стаціонарні. Хоча не варто виключати, що дорожчі версії все-таки можуть оснащуватися висувними підніжками (як окрема плата). На жаль, двокольорове забарвлення не використовуватиметься на новому поколінні Toyota Land Cruiser 300 2021. Навіть вибір комплектацій тут не допоможе. Мінімальна висота дорожнього просвіту залишиться на колишньому рівні – 230 міліметрів. У ролі обмежувача, як і раніше, виступатиме редуктор заднього моста.



Опирається автомобіль на штатні легкосплавні 17-, 18- або 20-дюймові колісні диски з ексклюзивним дизайном.З'явилися інші маточини коліс, де не 5, а 6 шпильок. Через це помінятися «ковзанками» з минулою версією не вийде. Мінімально доопрацювали корму японця. Тепер позашляховик має суцільну кришку багажного відділення, що має електричний привід. Конструктори вирішили відмовитися від розділеної на 2 частини кришки. Поліпшилася яскравість і виразність стопів, незважаючи на майже незайману форму задньої оптики.



Найбільше вони розміщені на кришці багажного відсіку Toyota Land Cruiser, але дещо заходять і на кузовну частину. На верхній частині можна помітити наявність невеликого спойлера. Він має виріз під стильний LED-повторювач стоп-сигналу. Нижню частину підкреслено за допомогою бампера, якому дістався наконечник глушника. Дизайнери не вигадували нічого особливого під час створення заднього бампера.



Для нього передбачили дві горизонтальні протитуманні фари з LED-наповненням, а також хромовану окантовку. Якщо прибрати заглушку, там буде причіпне та фаркоп. Для цього інженери передбачили у багажному відділенні Тойота Ланд Крузер 300 спеціальний відсік. Окремо варто відзначити, що у задньої камери з'явився омивач, що дуже практично.



Під час презентації компанія вирішила показати версію Toyota Land Cruiser 300 GR Sport. Вона відрізняється від звичайної модифікації яскравим чорним декором, що прикрашає грати радіатору, бампера, а також арки коліс. Дещо дивно, але на цьому «спортивні» відмінності закінчуються. Відсутня форсований двигун, переналаштована підвіска та інше. Різниця лише у декорі.



Що стосується даху, він може бути суцільний (є ребра жорсткості ззаду) або може мати люк з електричним приводом.А ось для топових версій буде панорамний дах, який отримав зсувну передню частину. Не обійшлося без рейлінгів (за замовчуванням), що дозволяють кріпити додатковий багажник, а також без компактної антени з формою плавця акульового.



Інтер'єр



Усередині нового Land Cruiser 300 інженери змінили багато. Важко не помітити "свіжу" передню панель. У самій її верхній частині видніється 7- або 10-дюймовий дисплей розважальної системи, що височить над консоллю. Однак для дорожчих варіантів японці розмістять 12.3-дюймовий екран. Поруч встановили велику кількість фізичних кнопок та тумблерів, що дозволяють швидко переходити між важливими налаштуваннями автомобіля.



Приємно, що абсолютно всі дисплеї дозволяють працювати з інтерфейсами Apple CarPlay та Android Auto, але лише використовуючи дротовий варіант. Передбачено щонайменше 4-х USB-портів для двох рядів сидінь. На місці водія можна побачити модернізовану панель приладів. На жаль, повністю цифровий екран тут так і не встановили. Найдорожчі версії отримають дві аналогові шкали, рознесені з боків і відповідальні за тахометр та спідометр.



Між ними розмістять кольоровий екран бортового комп'ютера, розрахований на 7 дюймів. А ось звичайним варіантам покладено скромніший екран. Нарешті салон Тойота Ланд Крузер 300 отримав проекцію на вітрове скло, що виділяється добротною графікою.



Меломани зможуть гідно оцінити якість музичної системи JBL, розрахованої на 14 динаміків.



Клавішу, що відповідає за запуск двигуна, вирішили винести окремо і встановити на панель зліва від розважального центру. Як окрема опція в неї можуть інтегрувати сканер відбитків пальців.Електроніку навчили запам'ятовувати 4 профілю з регулюванням положення «штурвала», крісел та дзеркал. Сидіти на місці водія дуже зручно. Частково це завдяки зручній рульовій колонці, що налаштовується у досить широких межах.



Через те, що новий Toyota Land Cruiser 2021 має минулі габарити, усередині не стало більше місця. Пасажир, що сидить на першому ряду, взагалі отримав менше вільного місця, оскільки японці встановили величезний тунель. Щодо основних органів управління шасі, вони розмістилися ближче до основи центральної консолі, що перетікає у широкий тунель. Щоб вибрати режим їзди інженери передбачили спеціальну шайбу, що обертається. Список попередньо встановлених режимів тепер придбав програму Auto, що активується під час пересування і на зниженій передачі.



Щоб перейти в «повзуючу» попереднє встановлення Crawl Control, необхідно натиснути спеціальну клавішу, розташовану недалеко. Біля рукоятки перемикання коробки знайшлося місце для тумблера зміни схеми роботи приводу та клавіші «ручника» електронного типу (з функцією Hold). Якщо говорити за обшивку салону Toyota Ланд Крузер 2021, то тут позашляховик може похвалитися шкіряною обшивкою, вставками з натурального дерева та елементами декорованими полірованим алюмінієм.



Салон нового Toyota Land Cruiser 300 розрахований на 5 або 7 місць. Важливий момент – при 7-місцевій розкладці сидіння 3 ряди у складеному стані не підвішуються до бокових стінок багажника, а ховаються під підлогу.



Заднім сідокам покладено 2 монітори, які швидше за все будуть встановлюватися як окрема опція. Другий ряд розрахований для трьох дорослих та високих людей, проте не варто забувати про наявність трансмісійного тунелю.Почасти це компенсується спинками, що регулюються по нахилу, і функцією вентиляції. Тепер задні сідоки можуть легко налаштовувати свій клімат-контроль самостійно.



Об'єм багажного відділення Тойота Ланд Крузер 300 2021 теж не сильно змінився, якщо говорити про розміри. Японські інженери трохи зменшили ширину, а довжину та вантажну висоту вирішили не чіпати. Підняти або опустити задні двері можна завдяки сервоприводу. Останній працює, орієнтуючись на помаховий датчик. На додаток до цього, багажник Toyota Ланд Крузер 300 збільшується шляхом складання крісел в підпіллі.



Технічні характеристики



Силовий агрегат



Що стосується технічних характеристик Toyota Land Cruiser 300, вони зазнали суттєвих змін. Для цієї машини вирішили встановити нещодавно розроблені двигуни. Тепер не буде знаменитого V8. Замість нього інженери оснастили позашляховик бензиновою V-подібною 6-циліндровою 3.5-літровою силовою установкою V35A-FTS, яка розрахована на подвійний наддув.



Цей «двигун» багато хто знає по Lexus LS 500. Якихось серйозних проблем з ним немає. Він дозволяє генерувати 415 кінських сил (650 Нм) і має алюмінієвий блок і головку, а також ланцюговий привід газорозподільного механізму.



Тим же, хто воліє дизельні мотори, японські інженери передбачили інший двигун. Це 3.3-літровий V-подібний 6-циліндровий турбований силовий агрегат F33A-FTV. Над його створенням також працювали спеціалісти компанії Mazda. Він найближчим часом ставиться також для кросовера Mazda CX-9. Двигун видає 299 «коней» (700 Нм). Цікаво, що потужність для нашого ринку як зниження ставки податку знижуватись не буде.



Трансмісія



Обидва абсолютно нові двигуни Toyota Land Cruiser 300 будуть працювати разом з 10-ступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач. «Рух», що працює на бензині, з цією КПП здатний вже за 6.7 сек розігнатися з місця до першої «сотні». Раніше атмосферний V8 з 6-швидкісним "автоматом" витрачав на це не менше 8.6 сек. Дизельний мотор теж має непогану динаміку - розгін з місця до швидкісної позначки 100 кілометрів на годину займає близько 7 сек.



Позашляхові установки регулює система Multi Terrain Select. Тут передбачено добре знайомий режим «Пісок», «Бруд» та «Каміння». З'явився додатковий режим - "Глибокий сніг". Це ще не все. Новинка отримала систему Multi-Terrain Monitor, що вміє в реальному часі оцінювати дорожнє покриття та вибирати найкращий алгоритм розподілу моменту, що крутить.



Ходова частина



«Японець» вирішили побудувати на платформі GA-F, що базується на глобальному тойотівському «візку» TNGA. У нового кузова Toyota Land Cruiser 300 є вже звична лонжеронна конструкція, на якій все тримається. Але деякі поперечки збільшились у розмірах. Щоб поєднати елементи між собою інженери користувалися сучасними технологіями зварювання. Крім цього, тут розташовані зони запрограмованої деформації.



Завдяки впровадженню зміненої рами Тойота Ланд Крузер 300 покращилися характеристики автомобіля в цілому. Вона стала легшою та міцнішою, якщо порівнювати з минулою моделлю. Самі ж елементи є суцільнометалевими. Під час зварювання використовується лазерна технологія зварювання TWB (Tailor Welded Blanks). Вона дозволяє досягти суцільного міцного шва. В результаті – жорсткість на кручення покращала на 20 відсотків.Сам кузов Toyota Land Cruiser 2021 – це силова структура, що складається майже повністю із сталі високої міцності.



Що стосується всього зовнішнього облицювання, воно тепер з алюмінію. Це позитивно вдарило по вазі тандему рама-кузов – мінус 200 кг. Проте загальна вага автомобіля залишилася на колишньому рівні. Все криється в покращенні шумоізоляції, впровадженні різноманітних електронних систем та розміщенні актуального додаткового обладнання. Попрацювали і над антикорозійною обробкою.



У нової японської моделі Toyota Ланд Крузер 300 передбачено цілих три блокування диференціалів, хоча їх кількість на кожному конкретному автомобілі буде залежати від модифікації. Також позашляховик оснастять технологією придушення кренів KDSS нового покоління. Вона має керовані системою гідравлічні циліндри замість традиційних стояків стабілізаторів.



Роботу підвіски Тойота Ланд Крузер 300 було покращено. Вона стала м'якшою. Фахівці змінили кути встановлення задніх демпферів. Передня частина оснащена подвійними важелями, а задня – мостом нерозрізним. У базових версіях розміщуються стандартні пасивні амортизатори. Однак дорожчі модифікації можуть похвалитися адаптивною підвіскою. Цікаво, що японці не схотіли встановлювати гідропневматичні амортизатори. Любителі їзди бездоріжжям не розчаруються, тому що це все той же ультимативний автомобіль для поганої дороги.



Кути в'їзду та з'їзду просто відмінні (32 та 26.5 градуси відповідно). Керується японський позашляховик легко за допомогою модернізованого кермового керування. Разом із гідравлічним підсилювачем встановили ще один підсилювач електромеханічного типу. Що стосується гальмівної системи Toyota Ланд Крузер 2021, її не сильно змінювали.Заміна торкнулася лише електрогідравлічного підсилювача. Передні колеса мають 340-, а задні 345-міліметрові гальмівні диски. На жаль, цих «гальм» явно не вистачатиме, особливо на високих швидкостях.



Безпека



Японці завжди прагнули випускати автомобілі, які будуть не лише комфортні, а й безпечні. Тому при створенні нового Тойота Ланд Крузер 300 2021 використовувалися лише останні технології та методи виробництва. Самі представники Toyota заявляють, що вже початкові варіанти будуть поставлятися з airbag. Також розмістяться шторки безпеки та подушка (в області центрального тунелю). Крім цього, машина може похвалитися:





  • технологією кругового огляду;


  • омивачами камер;


  • адаптивною оптикою;


  • матричною оптикою (опціонально);


  • технологією запобігання зіткненню;


  • адаптивним «круїзом»;


  • музичною установкою JBL;


  • технологією бездротової зарядки;


  • розважальним центром;


  • віртуальною «приборкою»;


  • функціональним "штурвалом";


  • електричним приводом дверей багажного відсіку;


  • безконтактним відкриттям багажника;


  • наявністю сенсорного відбитка пальця (опціонально);


  • запуском двигуна за допомогою клавіші;


  • помічником паркування в автоматичному режимі;


  • моніторинг втоми водія;


  • проекційним екраном;


  • мобільним зв'язком;


  • точкою доступу Wi-Fi;


  • пакетом систем активної безпеки Toyota Safety System




Це ще весь перелік доступних систем. Тому під час початку продажів компанія зможе більше розповісти, що отримає Toyota Land Cruiser 300.



Комплектації та ціни



Навряд чи хтось здивується, дізнавшись, що свіжий японський автомобіль Ленд Крузер 300 2021 коштуватиме дорожче, ніж попередня версія. Для покупців запропонують 5 різних комплектацій, що йдуть із дизельними та бензиновими моторами.Точна інформація про російську версію поки що відсутня. Деякі фахівці вважають, що ціна Toyota Land Cruiser 300 2021 варіюватиметься в межах 6 мільйонів рублів.



Однак, на жаль, дилери можуть почати накручувати цінник згори. Приймати замовлення почали з березня 2021 року, і перші моделі можуть з'явитися вже цього року. Однак для вітчизняного ринку автомобіль дістанеться або під кінець цього року, або вже 2022-го. Позашляховик має гарний перелік базового обладнання. Він має:





  • "кліматом";


  • мультимедійним центром із тачскрином;


  • музична система з MP3;


  • шкіряним салоном;


  • електричним приводом, вентиляцією та пам'яттю положень передніх крісел;


  • задньою камерою;


  • парктроніком;


  • підігрівом сидінь, «штурвала» та зовнішніх дзеркал;


  • електричним приводом бічних дзеркал;


  • запуском двигуна за допомогою кнопки;


  • безключовим доступом;


  • алюмінієвими «ковзанками»;


  • 10 подушками безпеки;


  • ESP;


  • датчиком тиску у покришках;


  • датчиком світла та дощу;


  • асистентами підйому та спуску з гори;


  • «протитуманками»;


  • «круїзом»;


  • телефонним hands free та Bluetooth;


  • повним приводом, знижувальною передачею та блокуванням центрального диференціала.




Тойота Ланд Крузер 300 пропонується у 5- та 7-місному виконанні. Але перший варіант йде лише з мотором, що працює на бензині, а другий – лише з дизельною силовою установкою.



Порівняння з конкурентами



У цьому класі Cruiser 300 має чимало досить серйозних суперників. Проте ті, хто їздив на «японці», навряд чи вже пересядуть на якісь інші моделі цього класу. Конкурентом Toyota Land Cruiser 300 є:





  • Audi Q7;


  • Land Rover Range Rover;


  • Volvo XC90;


  • Mercedes-Ben GLE;


  • Nissan Pathfinder;


  • Шевроле Tahoe;


  • Infiniti QX80;


  • Cadillac Escalade;


  • Ford Explorer;


  • Volkswagen Touareg.




Плюси та мінуси





  • екстер'єр;


  • сучасна оптика;


  • висота дорожнього просвіту;


  • просторий та місткий салон;


  • сучасне оснащення з величезним мультимедійним дисплеєм (лише у дорожчих версіях);


  • місткий багажник;


  • 5- або 7-місний салон;


  • потужні силові установки;


  • повний привід;


  • велика кількість електронних систем та помічників;


  • безпека;


  • обладнання;


  • прохідність;


  • динамічні характеристики;


  • проекційний екран.






  • ціна;


  • на передньому ряду стало трохи тісніше через широкий тунель;


  • витрати палива.




Підбиваємо підсумки



Отже, вже багато автолюбителів з нетерпінням чекають на цікавий Toyota Land Cruiser 300. Любителів бездоріжжя притягує, що машина не змінилася в плані платформи і, як і раніше, має відмінну прохідність і повний привід. Незважаючи на відмову від звичних V8, тепер японці встановили потужніші турбовані мотори, які роблять позашляховик динамічнішим.



Рівень оснащення "трисотого" суттєво покращився. Сюди також потрібно додати відмінний рівень безпеки, якісний та місткий салон, а також високий кліренс. Але краще познайомитися з Ланд Крузер 300 особисто. Продаж вже скоро почнеться, тому залишилося чекати зовсім небагато.



Toyota › Land Cruiser 300



Випускається із 2021 року. Вісім базових комплектацій. Ціни від 5841500 до 7966000 руб.
Двигун 3.4, дизельний та бензиновий. Привід повний. КПП: автоматична.



Комплектації та ціни Toyota Land Cruiser 300



Читати новини та тест-драйви Toyota Land Cruiser 300





  • У Росії з'явилася Toyota Land Cruiser 300 GR Sport


  • Toyota Land Cruiser 300 стала доступнішою в Росії за рахунок турбодизеля


  • Серія 70 прикрасилася Toyota Land Cruiser 70th Anniversary




Відгуки власників Toyota Land Cruiser 300





  • автозвук 3


  • аксесуари 16


  • відео 4


  • візит на сервіс 10


  • зустріч 1


  • заправка 4


  • запчастини 5


  • колісні диски 6


  • кузовний ремонт 1


  • спостереження 21


  • обкатка 2


  • планове ТО 7


  • покотушки 7


  • купівля машини 23


  • поломка 8


  • допомога на дорозі 1


  • прикол 2


  • продаж машини 10


  • подорож 35


  • розхідники 4


  • рейтинг та просування 1


  • своїми руками 5


  • змагання 5


  • стайлінг 2


  • тест-драйв 1


  • техогляд 6


  • тюнінг 58


  • фотографія 7


  • шини 12


  • електроніка 6


  • про все 273


Related

Категорії